29 de octubre de 2010

3D/2N 4 pax

Feia 2 hores que havia arrivat al Tambopata hostel (Puerto Maldonado), intentava recuperar les hores de son que m'havia robat el viatge, quan el só estrident de la seva veu hem va despertar. Vaig aixecar la mirada, anava amb el seu ponxo, tot remollat, cagant-se amb tot, sobretot en la pluja tropical. Era la Kati.
La conversa amb la cantabra m'havia desvellat, aixi que vaig anar a descobrir el maravellos pati selvàtic. Estava balancejant-me en una de les seves amaques quan em va sorpendre l'agudesa de la seva veu, "¿tú juegas a pelota?". Era l'Esteban.
Després de disctutir una bona estona amb el gordo guia, descobreixo que sota unes fines rastes hi han uns ulls que en vigilen. Era la Kristin.
Amb ells 3 vaig passar 3 dies i 2 nits cullunudes. Especialment el segón dia el qual vem llogar 2 motos i vem fer una rutilla per la selva, seguint el curs del riu Tambopata.
Vem menjar cocos de la mateixa palmera, vem intentar pescar, ens vem banyar als fangosos rius amazonics, vem veure un sunset de putam mare, vem rirure cacho, ens vem coneixer... i a dia d'avui des de Wasaí els trobo a faltar.


Zona de picnic en la jungle
Platja amazónica

Hacia rutas salvajes

No hay comentarios:

Publicar un comentario