14 de octubre de 2010

Barcelona-Madrid-Lima-Cusco

Doncs sí, sota aquest títul tant sosso hi ha un dia o poder dos (he perdut la conta) de cotxe (1h), aeroport (2h), vol (1:30h), aeroport (11:30h), vol (12h), aeroport (1:30h), vol (1h), aeroport (0:30h) i taxi (5min.). Si fem la suma nos da, 31:05h aprox. de viatge i si gent és una locura!
Anecdotes de tot això, no moltes...
1.-Per fí vaig coneixer el terra negra de la T1, desprès de que totes les visites a Menorca m'en parlessin.
2.-L'espera a Barajas hem va matar, tot i que s'ha de dir que la T4 mola més que la T1. Allà vaig poder veure el partit d'espanya entre una gentuza bastant peculiar.
3.-Tot el vol Madrid-Lima al costat d'un gordaco 1'90m 100 kg que ocupava el seu espai i mig meu. a Sobre el cabron roncava.
4.-A l'aeroport de Cusco just al baixar de l'avió un tio va caure rodó, no se si per els 3500 m d'alçada o por el aterrizaje medio forzoso entre els pic dels andes.
5.-Entre el jet lag i el més que possible mal d'alçada, em trobo com un zombi vagant pels carrers en un intent de reconeixament de la zona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario