29 de octubre de 2010

Sandoval Lake

Per fí he tingut l'oportunitat de visitar Sandoval.
És el llac més restringit i protegit de l'amazones peruana, així que és un lloc per veure vida i ja veus si la vem veure. L'Esteban, amb qui em vaig retrovar en el refu, va ser el meu guia, tot i que vaig remar més jo que ell, i és que per entrar al llac només es pot fer remant per un canal. Una vegada alla vem veure de tot, principalment el lloc que és brutal, 2 km de llargada, 300 m d'amplada i 7 m de profunditat en forma de mitja lluna, i desprès tots el bitxacus que hi viuen. Caymans, ratpanats, tortugues, tot tipus d'ocells entre ells els pollos punk que son genials, monos ardilla, monos capuchinos i les impressionants nutries gegants. Vem ser molt afortunats en poderles veure, eran una manada de 5 i s'estaven posant les botes menjant piranyes.
Aqui van unes fotos que intenten il·lustrar lo que s'ha de viure, pura calma.

El port del canal
Liris d'aigua

L'entrada al llac espectacular


Cayman a la vista

Els caps de les nutries
Tortugues rumiant

De tornada a Puerto M.

2 comentarios: