29 de octubre de 2010

Les meves veines

A les meves veines els hi agrada cosir, és més, es passen el dia o dormint o cosín, i no ho fan gens malament. Han sigut capaces de fer-se un sac de dormir cada una i és molt resistent.
A les meves veines no els hi agrada sociabilitzar-se, tot i que de vegades te les pots trobar a la barra del bar. Solen sortir a passajar voltant per la palmera del meu pati, i sense molestar a ningú passen allà les hores.
Les meves veines són dues, dues negres ben maques, dues peludes, i encara que el seu tamany impressioni, dues inofensives.

2 comentarios:

  1. Mal rooooolloooo...mal roooollooo...mal rollito nooooo!!! :)

    ResponderEliminar
  2. jeje... que va no fan res, l'únic que si les toques se t'enganxen els pels i pican la ostia!!!
    us trobo a faltar, guapi!!!

    ResponderEliminar