24 de noviembre de 2010

La ciutat fàcil

Tothom m'havia parlat d'aquesta ciutat com de quelcom diferent dins de Bolivia i certament és així.
Els seus carrers, les seves cases, els seus parcs, et transporten a Europa. El blanc de tots els seus edificis fan de Sucre la capital colonial d'aquest pais. Per un "occidental" és molt fàcil caminar per aquí, senzill i proper... i com molts m'havien comentat la ciutat es deixa estimar i no és difícil dessitjar quedar-se. Tot i això, ho sento Sucre, però ara no és el meu moment, te vingut a veure per confirmar tot l'ho dit. En aquest instant del meu viatge necessito coses més complicades, necessito caminar, necessito muntanya i necessito aventura, així que amb dos dies tinc suficient per fer-te un primer chekin i deixar-te en standby...

No hay comentarios:

Publicar un comentario